Returnari

Clientul are dreptul sa notifice in scris vanzatorul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv,in termen de 14 zile, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, conform OUG34/2014. In cazul in care clientul opteaza pentru livrare la domiciliu, termenul de 14 zile decurge din momentul receptionarii produsului (conform OUG34/2014, Art.9, al.2.lit.b).

Momenul incheierii contractului pentru comenzile online cu livrare la domiciliu este momentul in care vanzatorul, www.nei.ro, accepta comanda plasata de catre client.

Momentul incheierii contractului pentru comenzile unde clientul opteaza sa preia produsul din depozit, este momentul emiterii documentului fiscal. In concordanta cu legislatia in vigoare daca partile au convenit astfel (conform OUG34/2014, Art.6, aliniatul 5) , contractul se va incheia in spatiul comercial si astfel nu mai exista posibilitatea de Retragere in termen de 14 zile.

Pentru solicitari de retur/inlocuire, clientul va expedia un email cu solicitarea catre adresa comenzi@nei.ro, urmand sa primesca un raspuns in maxim 5 zile lucratoare ( in perioada unor campanii sau promotii speciale termenul poate fi de maxim 8 zile lucratoare). Dupa primirea raspunsului, in momentul in care expediati produsul catre centrul de colectare va rugam sa ne transmiteti pe aceeasi adresa, comenzi@nei.ro urmatoarele: firma de curier agreata de dumneavoastra si numarul awb-ului pentru a urmari expeditia. Clientul are obligatia legala de a expedia produsul catre adresa comunicata, in termenul de maxim 14 zile de la primirea raspunsului de la vanzator. Clientul conform reglementarilor legale suporta costurile de transport aferent returului, responsabilitatea privind integritatea coletului intra in atributia clientului si a firmei alese de acesta (recomandam ambalarea corespunzatoare, asigurarea coletului de catre client si ambalajul original). Produsul va fi expediat de catre client catre Centrul de Retur Online ale carui date de contact le regaseste mai jos , doar dupa ce are confirmarea pe email a vanzatorului SC Korsairs Kapitan SRL

Centru de retur online NEI

Vatra Luminoasa Nr.108,Corp B
Sector 2

Bucuresti
Mobil: 0733550708
Program L-J 8.30-17.00 / V 8.30-14.30

In cazul solicitarii unui alt produs, daca valoarea acestuia este mai mare decat cea initiala, se va achita diferenta. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, clientul va primi diferenta, conform modalitatilor de returnare mentionate in OUG34/2014. Vanzatorul, www.nei.ro va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial, daca acesta indeplineste conditiile de returnare conform OUG34/2014. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia se va face in cel mult 14 de zile, conform OUG34/2014. Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor, nu se poate efectua in urmatoarele cazuri:

In cazul in care produsele au un sigiliu specific categoriei (de ex IT&C, unde sigiliul este aplicat de producator direct pe produs) si daca acesta a fost desfacut. Desigilarea acestuia duce automat la pierderea garantiei, conform conditiilor mentionate de

  • producator in certificatul de garantie, cat si la imposibilitatea de a fi returnat conform OUG34/2014.
  • Starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel in momentul receptiei :
    • accesoriile complete
    • consumabile originale sigilate
    • documentele aferente achizitiei (instructiuni de utilizare, certificat de garantie, documente fiscale)
  • In cazul produselor pentru care la livrare se efectueaza proba;
  • In cazul produselor confectionate dupa specificatiile clientului sau personalizate in mod clar;
  • In cazul produselor sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de catre client;
  • In cazul produselor care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  • Contractele in cazul carora clientul a solicitat in mod special vanzatorului sa se deplaseze la domiciliu sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, vanzatorul presteza alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de client sau furnizeaza alte produse decat piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de intretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor servicii sau produse suplimentare;
  • Furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare.

Produse de SEZON – Aere conditionate fixe In cazul aparatelor de aer conditionat fixe, daca produsul a fost instalat de catre personal autorizat (in conformitate cu informatiile mentionate pe certificatul de garantie) sau neautorizat (in urma optiunii clientului), reglementarile legale mentionate in OUG34/2014 nu se mai aplica. Orice actiune de instalare se finalizeaza prin prezentarea instructiunilor de utilizare si intretinere, prin prezentarea modului de folosire si prin predarea aparatului in perfecta stare de functionare, clientul dandu-si acordul pentru amplasamentul aparatului.

Vanzatorul isi rezerva dreptul ca, in momentul receptionarii produsului de la client sa efectueze o expertiza tehnica cu sustinerea firmei de service autorizat, care sa evalueze produsul si sa verifice daca a suferit alte modificari ( zgariat, spart, incomplet,etc), independente de natura pentru care a fost fabricat. Conform OUG34/2014 vanzatorul va diminua pretul produsului, aceasta diminuare a pretului va fi transmisa de catre Centrul de Colectare pe adresa de mail/corespondenta indicata de catre client in maxim 2 zile lucratoare. Dupa confirmarea acestuia se va emite documentul fiscal de retur si vira suma aferenta sau livra un alt produs conform alegerii clientului.

Diminuarea pretului contine un cumul de sume astfel:

  • Taxa de expertizare si alte cheltuieli adiacente in valoare de: 25 ron - Electrocasnice mici / 40 ron - produse IT si alte categorii / 50 ron - Electrocasnice mari.
    * Aceste valori sunt sub preturile practicate in piata in reteaua de service nationala a furnizorilor de produse, in cazul expertizelor tehnice.
  • Devizul de cost emis de catre firma de service autorizata privind: accesoriu spart/lipsa, etc ( deviz de cost standard sau informare email) si va fi transmis catre client pe email.

Aceste dispozitii se aplica conform OUG34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.

Nota: In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.).